×

Przegląd prywatności

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Prosimy kliknij w przycisk "AKCEPTUJĘ" lub na symbol "X" w  prawym górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez SKLEP INTERNETOWY DYSZA.PL i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portalu DYSZA.PL (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Można dostosować wszystkie ustawienia ciasteczek przechodząc wypustki na lewym skrzydle.

Nazwa Cookie Akceptuj
Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - - PKBR PRO ALL in 1 Te moduły pomagają witrynie osiągnąć zgodność z GDPR dzięki dodaniu funkcji zgodnych z prawem.

Informacja

Promocje

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

 

Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 10 dni od otrzymania przesyłki. Kupujący zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o zwrocie przesyłki. Zakupione towary podlegające zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania, montażu itp. Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach, niezaklejone bezpośrednio taśmą pakową. Przesyłki  zwrotne nadawać należy na adres przedsiębiorstwa podany w punkcie pierwszym regulaminu.
 

UWAGA!

Do zwracanego towaru dołączyć należy dowód zakupu, fakturę VAT lub paragon fiskalny. W przypadku, gdy dowód zakupu nie zostanie dołączony do przesyłki zostanie ona odesłana, koszt ponownej dostawy ponosi klient.

 

UWAGA!

Przesyłki zwrotne, które wymagają płatności za pobraniem nie zostaną odebrane.