1. WARUNKI OGÓLNE

 Właścicielem sklepu internetowego DYSZA.PL jest:

Home - Art
ul. Złotej Rybki 16
87-100 Toruń
NIP: 956 - 205 - 42 - 82
REGON: 340138940

 

 

Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym podane są w złotych polskich. Podane ceny mogą ulegać zmianom.

Katalog produktów i cenniki znajdujące się w sklepie internetowym Dysza.pl są zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 

2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienie przyjęte za pośrednictwem sklepu internetowego Dysza.pl muszą zostać potwierdzone telefonicznie lub e-mailowo. Nie realizujemy zamówień, których nie udało się potwierdzić w ciągu 7 dni.

Zamówienie niepotwierdzone zostaje automatycznie skasowane. Zamówienie składane jest na odpowiednim formularzu umieszczonym na stronie internetowej.

Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku zamieszczenia na formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.

Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko przed jego zatwierdzeniem i wysłaniem. Każde następne zamówienie złożone na odrębnym formularzu zamówień traktowane będzie jako osobne zamówienie.

Zamówienia składane mogą być przez zarejestrowanych użytkowników sklepu, 24 godziny na dobę.

Zamówienie zostaje zrealizowane po zatwierdzeniu płatności, uiszczonej w wybrany przez klienta sklepu sposób.

Istnieje możliwość zamówienia towaru bez rejestracji kontaktując się bezpośrednio z obsługą sklepu poprzez e-mail lub telefonicznie.

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówień wynosi od 1 do 21 dni roboczych, w zależności od dostępności towaru w magazynie lub u dostawcy sklepu. Dołożymy wszelkich starań by przesyłka została wysłana w dniu otrzymania przez nas potwierdzonego zamówienia.

4. KOSZT PRZESYŁKI

Koszt przesyłki w wysokości wynikającej z rozmiaru i wagi przesyłki ponosi odbiorca (zamawiający). Informacja o wysokości opłaty związanej z wysyłką pojawia się na etapie składania zamówienia w procedurze wyboru sposobu dostawy.  Opłata za transport umieszczona będzie na dowodzie zakupu w oddzielnej pozycji.

5. WARUNKI PŁATNOŚCI

Na etapie zamawiania produktu klient wybiera formę płatności:

a)    "PRZEDPŁATA NA KONTO", czyli klient wpłaca kwotę za towar na konto bankowe sklepu dysza.pl Credit Agricole Bank Polska S.A nr konta. 24 1940 1076 3121 7628 0000 0000

b)     "PŁATNOŚĆ ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU PAYU"

W celu dokonania Płatności Zamawiający zostaje przekierowany do internetowego serwisu rozliczeniowego PayU umożliwiającego realizacje transakcji przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.

c) „PŁATNOŚĆ ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU DOTPAY”

Klient dokonuje płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym za pomocą serwisu DOTPAY.PL.

6. DOKUMENT ZAKUPU

Każdy towar wysłany zostaje razem z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Posiadanie paragonu lub faktury jest warunkiem koniecznym do zwrotu towaru lub do złożenia reklamacji. W przypadku braku w przesyłce faktury lub paragonu fiskalnego prosimy o natychmiastowy kontakt. 

 7. DOSTAWA

Przesyłki nadawane są firmą kurierską DPD, od momentu przekazania paczki, firma kurierska przejmuję odpowiedzialność za przesyłany towar. Koszty dostawy produktu w przypadku zwrotu ponosi kupujący. Koszty dostawy produktu w przypadku nieuzasadnionej reklamacji produktów ponosi kupujący.

8. ZWROTY

Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 10 dni od otrzymania przesyłki. Kupujący zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o zwrocie przesyłki. Zakupione towary podlegające zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania, montażu itp. Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach, niezaklejone bezpośrednio taśmą pakową. Przesyłki  zwrotne nadawać należy na adres przedsiębiorstwa podany w punkcie pierwszym regulaminu.
 

UWAGA!

Do zwracanego towaru dołączyć należy dowód zakupu, fakturę VAT lub paragon fiskalny. W przypadku, gdy dowód zakupu nie zostanie dołączony do przesyłki zostanie ona odesłana, koszt ponownej dostawy ponosi klient.

 

UWAGA!

Przesyłki zwrotne, które wymagają płatności za pobraniem nie zostaną odebrane.

9. GWARANCJE I REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w sytuacji stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub zwykłej pisemnej. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego. Towar może być również reklamowany bezpośrednio u jego producenta.

Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedającego reklamowanego towaru.

Stwierdzenie niezgodności towaru z umową skutkuje naprawieniem towaru lub wymianą na nowy – nieuszkodzony. Jeżeli naprawa lub wymiana nie będą możliwe Sprzedający zwróci Kupującemu zapłaconą cenę.

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

a)    Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Dysza.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

b)    Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

c)    Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204), kupujący ma na żądanie pełne prawo do wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych z bazy sklepu Dysza.pl.

d)    Dyspozycję dotyczącą poprawienia lub usunięcia swoich danych z bazy sklepu należy przesłać mailem na adres sklep@dysza.pl.

11. POSTANOWANIE KOŃCOWE

Większość informacji o produktach zamieszczonych na stronie internetowej Sklepu Dysza.pl są zamieszczane na podstawie dostępnych danych katalogowych producentów. Pozostałe zdjęcia, reklamy, opisy i grafiki są własnością firmy Home-Art (o ile nie należą do producenta). W związku z powyższym kopiowanie i używanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.

Opisy oraz zdjęcia produktów umieszczonych w sklepie internetowym Dysza.pl mają charakter informacyjny. Dysza.pl nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producentów w zakresie kompletacji, ewentualnej zmiany kolorystyki, czy drobnych różnic w parametrach urządzeń.

Sklep zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu. Zmiana wchodzi w życie po 7 dniach od jej zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 grudnia 2012 roku.